Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2015"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2015


(2015-12-21 07:30)
Prel startande klubbar är Isabergs RK, Lidköpings RK, Skaraortens RF, Grevagårdens RF, Mölltorps RS och Bergs HK. Klass 4 LC:1 häst rids som clear round. Hjärtligt välkomna!
 
(2015-11-08 12:00)
Bergs Hästklubb firar 40 år 2015 och firade med stor fest den 7 november! Tack till alla för en super trevlig jubileumsfest!
 
(2015-10-17 05:00)
Total seger för ponnylaget i div 2 dressyr och för hästlaget div 2 hopp. En andra plats för ponny laget div 2 hopp och en sjätte plats för elit dressyr ponnylaget i höstens allsvenska! Stort grattis alla till fina prestationer!
 
(2015-09-13 06:00)
Resultat KM hoppning söndag 22 november! Resultat KM Dressyr lördag 21 november! Resultat KM terräng söndag 13 september! Placering 1-2-3 och övriga blir alla fjärdeplacerade (räknas ej upp i resultat ordning). Rosetter delas ut till alla som d...
 
(2015-09-01 13:00)
Sören & Qarin tog en fin fjärde plats på SM i körning! Stort grattis!
 
(2015-07-28 08:00)
Arbetsfördelning Ridläger på Björnasäter 6-8 augusti! Frågor; Karin Helle 0768-786988, Linda Eklund 070-5498860, Katarina Strandell 0727182144 Kostnad för lägret 1 500 kr (300 kr betalas vid anmälan)Slutbetalning 1 aug! Till Berg HK bg märkt m n...
 
(2015-07-26 09:00)
Bergalägret 6-8 augusti! Träningstider/grupper
 
(2015-07-22 15:32)
Information om Skogsborg
 
(2015-06-05 12:30)
Bergs lyckliga segerlag i årets div 1 ponny dressyr och kvalade till höstens elitserie!!
 
(2015-05-08 06:00)
14 personer och 9 hästar på rid och körutflykt 25 april!
 
(2015-04-17 15:38)
Förhandling pågår med markägaren som valt att gå ut i pressen. Många som inte är medlemmar i klubben har åsikter om vad vi i Bergs hästklubb ska göra. Nedanstående text är pressmeddelande som skickats till vg-tidningar.
 
(2014-11-08 11:00)
Klubbdag tillsammans med Sisu i Skara den 11 januari 2015! 70 medlemmar kom för att gå på Workshop , visioner för klubben, roliga aktiviteter som armbrytning med en världsmästare och självförsvar med proffstränare! Tack till alla för en härlig dag...
 

Filtrera nyheter

År Månad

Postadress:
Bergs HK - Ridsport
Magnus Brodén, Kampavall Djuphult
54197 Lerdala

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: bergshastklubb@gmail.com

Se all info